مترجــم دردها

هر آنچه سخت و استوار است،دود می شود و به هوا می رود

مترجــم دردها

هر آنچه سخت و استوار است،دود می شود و به هوا می رود

خواب دوازدهم

روز آخر سال بی شباهت به روز محشری که از آن سخن می گویند نیست.حس تعلیق عجیبی دارد.انگار به زور می آیند و کارنامه ات را دستت می دهند و می روند.می نشینی و دو دو تا چهار تا که چه بود،چه شد،چه برنامه ای داشتی و چه کار کردی و...آن لحظات آخر استرس و غم دیگر به اوجش می رسد.حتی لباس های نو و نونوار شدن خانه هم دیگر به چشم ات نمی آید.کم کم به یادت می آید:دوستانت،نزدیکانت،سختی ها،خوشحالی ها،مصائب و اینکه چه کسانی امسال دیگر نیستند که چشم در چشمشان بشوی، روبوسی کنی و سال جدید را تبریک بگویی.اندوه سنگینی دارد این زمان،انگار خلاشان را می گذارند و در همان لحظه آخر، درست توی قلبت نشان می دهند.بعد بغض می اید و نیستی را  احساس می کنی و پس از آن  سختی های پیش رو رخ نشان می دهد و تردید ها.همه ظاهرا خندانند ولی در باطن خبر دیگری ست.


نمی دانم شاید اشکال از من است،من پس از بیست سالگی دیگر از دو روز متنفر شدم،روز اول عید و روز تولد.دوست دارم سرم به کار خودم گرم باشد و این دو روز نمی گذارند،زنگ گذر زمان را در گوشم می زنند و تن دلباخته لا زمان چو منی را می لرزانند


http://www.pix2pix.org/pic/wall-spring/13.jpg...



 سال نو نزدیک است.حرف تازه ای ندارم و همان امید کلیشه ای "انشالله که سال خوب داشته باشی" را از من پذیرا باشید.احتمالا چند روز آینده را به دولا راست شدن و پذیرایی کردن می گذرانم.امید که شما از اعضای خانواده کسی را داشته باشید که این کار را گردن او بیندازید !


صدای من را ساعاتی قبل از سال جدید می شنوید،امید که ایام خوشی داشته باشید.من از فراز رشته کوههای آلپ به شما چراغ می دهم !


[کلیک] و [کلیک]

نظرات 9 + ارسال نظر
مهدی پژوم یکشنبه 29 اسفند 1389 ساعت 23:31 http://mahdipejom.blogsky.com

سلام رفیق...
چه بگویم؟؟؟

سلام رفیق

دریا یکشنبه 29 اسفند 1389 ساعت 23:55 http://booyedoost.blogfa.com

سلام
همه رفتن عید دیدنی به سلامتی و دل خوش من موندیم و خونه های با درهای باز اما بی حضور صاب خونه!
این روزا به کارنوال و کریسمس در !
**
پس توی دلتنگی روز تولد ولحظه سال تحویل تنها نیستم یعنی پس من حالم زیادم بد نبود تا حالا خدا رو شکر شفا گرفتم سال نویی
حالا بالاخره محمد رضا و بید مجنون یک نفرن یا نه ؟
فراز کوههای آلپ رو هم نفهمیدم لطفن مراعات سن و سال ما رو هم بکنید این همه آی کیو از کجا بخرم از روز محشر چه جوری رفتین بر فراز آلپ؟
نوروزتان خجسته . در سال 90 پیروزی و سربلندی و تندرستی و شادی سهم شمایان باد

یک نفرند دیگر !
بید مجنون اسم وبلاگ من است،دوستان نمی دانستند جنسیت نگارنده چیست نوشتم تا تکلیف مشخص شود !

بازی "Need for speed" 2000

جاده آلپ است.همین.قدیمی تر ها بهتر می شناسند و شاید این بازی را دیده باشند

NiiiiiZ دوشنبه 1 فروردین 1390 ساعت 10:43 http://taktaazi.blogfa.com

چه نوستالژی قوی ای داره این نید فور اسپید! لحظه ای که ماشین پلیسا میفتادن دنبالم می خاستم از هیجان بمیرم!

عیدشمام مبارک!‌

فکر می کردم فقط خودمم که دست به ترکیب اتاقم نزدم واسه عید یا ۴ ۵ ساعت قبل سال تحویل رو همین جور بی خود و بی جهت دپ بودم و دور خودم می چرخیدم!

پس شمام بله!
با این وجود الان که پیکش گذشته انگار راحتتر می شه نفس کشید!

بازم مبارک

البته این نید فور اسپیده پنج هستش !

عید شما هم مبارک.انشالله به همراه بابا لنگ دراز سال خوبی پیش روی داشته باشی و حال مادر نیز خوب باشد و بماند.

البته ترکیب اتاق من هر روز دست می خورد،ولی دپ زدن پیش از عید به قوت خودش باقی ست.

عجیب اینکه منی که همیشه تا صبح بیدارم دیشب تخت خوابیدم.

البته انیمشن Wall E را دیدم،ولی مانع از خواب نشد

بلندترین دوشنبه 1 فروردین 1390 ساعت 16:35 http://www.bolandtarin.blogfa.com

امیدوارم عیدتون تقویمی نباشه و همیشه تو دلتون بهار باشه و عید تازه اونم از این عیدها :

معشوقه به سامان شد تا باد چنین بادا

کفرش همه ایمان شد تا باد چنین بادا


شب رفت صبوح آمد غم رفت فتوح آمد

خورشید درخشان شد تا باد چنین بادا

سال نو مبارک

مرسی
ارزویی مشابه را من نیز دارم

داستان تکراری سه‌شنبه 2 فروردین 1390 ساعت 19:24 http://baharakmv2.blogfa.com

من هم روز تولدم گریه کردم. آخر خیلی درد دارد که آدم وارد 35 سالگی شود و هیییییچ... ولی روز عید چیز دیگری است. من به عشق سنت های قدیمی مازندرانی است که دوستش دارم. خیلی مازندرانی شده ام.
کوههای آلپ... فکر کردم رفتید... آخر گفته بودید که اسباب کوچتان فراهم شده است.

مگر اصالتا هم برای مازندران نیستید که مازندرانی شده اید؟
کوچ به یک خانه دیگر است،همین.البته رشته کوههای آلپ را خیلی دوست دارم و مناظرش را

داستان تکراری چهارشنبه 3 فروردین 1390 ساعت 00:14 http://baharakmv2.blogfa.com

نع نیستم ولی دیگر شده ام. از بچگی از بی ریشگی بدم می آمد. دنبال یک وطن میگشتم که پیدا شد.

خب خدا را شکر

درخت ابدی چهارشنبه 3 فروردین 1390 ساعت 01:58 http://eternaltree.persianblog.ir

مشکل من با بهار رخوتشه که آدمو بی‌حوصله و خوابالو می‌کنه.
سال نو مبارک با آرزوی سلامتی و شادی و کمی آرامش.

آخ نگو که خوابش بی نهایت لذت بخش است.ما که خیلی حظ می بریم !

آرزوی آرامش را بیش از باقی می پسندم،چنین آرزویی را برای باقی از جمله خودت نیز دارم

داستان تکراری پنج‌شنبه 4 فروردین 1390 ساعت 02:07 http://baharakmv2.blogfa.com

لیست پنجاه کتاب کو؟ روز اول عید گذشت هیچ کس هم نفهمید...

نوشتمشان نمی دانم بر چه اساسی باید مرتبشان کرد.
بر اساس حروف الفبا
ژانر؟

هر کدام مشکل خودش را دارد زیرا بعضی کتابها چند حوزه را پوشش می دهند

نیکادل شنبه 6 فروردین 1390 ساعت 13:06 http://aftabsookhte.blogfa.com

من دقیقاً یادمه که سال پیش روز آخر سال چه حس تعلیق عجیبی داشت، سالهای قبل تر هم معمولاً به همین روالی بود که تو گفتی، اما امسال آنچنان همه چیز روی دور تند بود که نفهمیدم کی شب رسید، خیلی پایان سال پرفشاری داشتم، خوشحالم که به سررسید

اتفاقا پربارترین سال زندگی من بود.امیدوارم که سال پیش رو هم برایم دستاوردی چنین داشته باشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد