مترجــم دردها

هر آنچه سخت و استوار است،دود می شود و به هوا می رود

مترجــم دردها

هر آنچه سخت و استوار است،دود می شود و به هوا می رود

خواب اول

پادشاهی که امپراطوری اش نابود گشته و  توانسته بود به زار و بدبختی به همراه تعدادی از یارانش بگریزد،در پاسخ به ندای یکی از یارانش که حالا چه کار باید کنیم،کمی مکث کرد و  نگاهی به افق  و تنها یک کلمه گفت : بازسازی


حالا حکایت تارنویس های بلاگ اسپات و وردپرس در مقیاسی به غایت کوچک تر چنین چیزی ست.وقتی بولدوزر می اندازند و هر چه ظرف چند ماه بافتی را پنبه می کنند و گردنت از مو هم نازک تر است،تنها یک کار می توان انجام داد و آن  هم از نو شروع کردن است و رقم زدن فصلی تازه.


دوست تر می داشتم که در یکجا باشم و مدام در آنجا بنویسم و خاطراتم از نوشتن را در یکجا گرد آوری کنم.اما ظرف حدود این چهار سال،هفت خانه عوض کرده ام.اینجا خانه هفتم من است،خواستم نامش را بگذارم خانه هفتم،بعد نام خواب هفتم را زیباتر دیدم.ولی در ذهنم تلنگری زده شد که برای مخاطبی که بید مجنون عادت کرده است خرق عادت کاری پسندیده نیست.دل به همان بید مجنون بستم،ولی عنوان هر بلاگ خواب است و شماره اش تغییر می کند.قوانین همان بود که در خانه پیشینم بود.در وبلاگ سابق کما فی سابق خواهم نوشت.برخی از آنها با نوشته های این وبلاگ مشترک است و برخی هم نه.ولی کامنتها را در اینجا پاسخ می دهم.سپاس بی قیاس از دوستانی که در اینجا هم به من سر می زنند.داستان و قصه همان است که بود،یک شروع اجباری سوغات دوستان شیر تر چی از برای ما.


لیست دوستان به زودی منتقل خواهد شد.برای عادت به اینجا کمی به زمان نیاز دارم

نظرات 7 + ارسال نظر
درخت ابدی یکشنبه 24 بهمن 1389 ساعت 00:48 http://eternaltree.wordpress.com

سلام همدرد!
مبارک خونه‌ی جدید. امیدوارم این کارشون موقت باشه. من فعلا رو دنده‌ی لج بلند شدم و اسباب‌کشی نمی‌کنم اما مطالب جدید رو توی وبلاگ قبلی- پرشین‌بلاگ- هم می‌ذارم.
در ضمن من نتونستم تو بید مجنون نظر بذارم. مطالبت رو تو گودر خوندم.

مرسی درخت ابدی عزیز
من هم نوشته هایت را دنبال می کنم
ولی فعلا فیلتر شکن ندارم و از گودر استفاده می کنم
مرسی رفیق

داستان تکراری یکشنبه 24 بهمن 1389 ساعت 00:54 http://baharakmv2.blogfa.com

سلام. داشتم نگران میشدم که نکند وبلاگ نویسی را کنار بگذارید. عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد. شاید این سر فصل نوینی برای یک چیز بهتر باشد. خیلی ممنون که خبر دادید. مردم و زنده شدم.

مرسی خانم همتی
لطف دارید شما
پوست ما کلفت شده!چیزی تو مایه های پوست کرگدن!

میله بدون پرچم یکشنبه 24 بهمن 1389 ساعت 13:19

سلام
عجب بساطیه ها!
امیدوارم در همین عدد هفت بماند این خواب ها

مرسی حسین جان
من هم بدم نمی آید در هفت بمانم

فانی یکشنبه 24 بهمن 1389 ساعت 14:50 http://newmidwife.persianblog.ir

سلام.منزل نو مبارک.انشاالله که توش فقط عروسی باشه و از عزا خبری نباشه.در ضمن تو رو به خدا همین جا بمونید.خیلی خوش نقشه تر و دنج تر از خونه ی قبلیتونه.

ولی قبلی خوشگل تر بود ها !
بلاگ اسکای خوب هستُفقط سنگین فیلتر می کنند.وبلاگ را قلوه کن می کنند !

۱ یکشنبه 24 بهمن 1389 ساعت 18:05

شما بنویسید من هم خانه به خانه دنبال شما خواهم آمد
خوبیش این است عادت نمی‌کنم

نوشتن بدون تو مزه ندارد ! می دانی که سومین خانه ای شد که می ایی و می خوانی؟

نیما دوشنبه 8 فروردین 1390 ساعت 11:49 http://civiltect.com

با سلام
از شما دعوت میشود از وبسایت سیویلتکت دیدن فرمایید. در این وبسایت مطالب جالب و خواندنی بسیار زیادی جمع آوری شده است و همچنین انجمن سایت دارای موضوعات جالب زیادی است که میتواند برای ساعتها شما را سرگرم کند!
همچنین میتوانید مطالب سایت را در وبلاگتان کپی کنید!
برخی از مطالب پربازدید سایت:

اولین آسمانخراش بدون سایه جهان!
تصاویر بدترین اشتباهات مهندسی
اثبات ریاضی اینکه چرا مهندسان درآمد کمی دارند!
پیشگویی زلزله مرگبار بعدی ایران
ساختمانی به شکل انسان!
تست آی کیو جالب
شهر ساخته شده از خلال دندان!
برج بابل – برجی از زمین تا بهشت
آسمانخراش ۲۴۰۰ متری!!!!
و ...


در ضمن از قسمت دریافت کد آسمانخراشهای میتوانید بانک اطلاعاتی آسمانخراشهای جهان را در وبلاگتون داشته باشید! (فقط با قرار دادن یک کد!!!)

منتظر حضور گرمتان هستیم

همچنین میتوانید مطالب سایت را در وبلاگتان کپی کنید!

این قسمت تبلیغات دل آدم را می سوزاند!

راستی اولین تبلیغ وبلاگی در اینجا بود برایم
حفظش می کنم

maryam شنبه 22 مرداد 1390 ساعت 10:03 http://ayetariki.blogfa.com

salam
to ham khob hosele dariya dost man

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد