مترجــم دردها

هر آنچه سخت و استوار است،دود می شود و به هوا می رود

مترجــم دردها

هر آنچه سخت و استوار است،دود می شود و به هوا می رود

هفتاد و نهمین

کل روزم خلاصه شده در بی هدف دور اتاق راه رفتن،روزهایی که گمان می کنم باید کاری را انجام می دادم و در انجامش ناتوان بودم،یا گاهی احساس می کنم که تمام فضای اطرافم زنجیری شده به دور دستان و پاهایم گره بسته


در مواردی چنین دوست دارم بروم و بی هدف بدوم...بدوم و بدوم و بدوم و درست آن لحظه ای که آخرین رمق ام هم خرج شده،دراز به دراز روی زمین بیفتم و به آسمان نگاه کنم.

یا در خیال می بینم که به درون استخری رفتم و نزدیک کف آن زیر آبی می روم.در بهترین حالتش خودم را رها می بینم که باد در میان بدنم می تابد و به سوی زمین سقوط می کنم.


اولی اجرا شدن اش در جرات من نیست.ترس اینکه توسط یکی از یابوهای وطنی به زیر ماشین کشیده شوم نمی گذارد کنار خیابان ها و یا پیاده رو ها  بدوم.

دومی استخری خالی می خواهد که شدنی نیست و یا از توان مالی من خارج.


سومی را ولی، مدام دور سرم می چرخد.گاهی شاید هم روزی بالاخره پی اش را گرفتم و دوره چتر بازی از سر بگذرانم.کسی چه داند.


نقدا که فقط دور اتاق راه می روم.باور نمی کنید چقدر کلافه ام.باور نمی کنید.باید به هر بهانه ای که شده بزنم از خانه بیرون

نظرات 10 + ارسال نظر
رها از چارچوب ها شنبه 1 بهمن 1390 ساعت 08:41 http://peango.persianblog.ir

به به دکور جدید مبارکا باشه
چه طوری داداش؟
بیرون بزن از خونه
بهت دوتا کافه پیشنهاد می کنم
اولی کافه رمنس توی میدون فردوسی
دومی کافه لاله زار اما نه همون کافه رمنس بهتره
برو بشین یه سیگاری فنا کن و برگرد قول میدم بیتر میشی

کار من از یه نخ دو نخ گذشته
!

قوری یکشنبه 2 بهمن 1390 ساعت 16:46 http://www.ghoori.blogsky.com

باور می کنم که چقدر کلافه ای
این تنها راه همدردی است که برام باقی مونده

همین قدر کفایت باشد !

الهه یکشنبه 2 بهمن 1390 ساعت 18:51

کاش این جا رو زود تر، مثلن قبل دیروز، خونده بودم، حیف شد!!

از بهتر شدن قیافه ی خود وبلاگ که بگذریم، مرسی کامنتدونی!! به به .. من که راضیم به خدا!

خواهش می کنم ،قابلی نداره،عکس که از خودتون بود !

مهربان یکشنبه 2 بهمن 1390 ساعت 19:55 http://mehrabanam.blosky.com

نمی شه گزینه ها رو بیشتر کنی؟
انتخاب های دیگه
چتر بازی ترسناکه خب....
اگه چتره باز نشه؟

دیگه اگر باز نشه که چاره ای جز سقوط نداریم
!

پیانیست یکشنبه 2 بهمن 1390 ساعت 20:46 http://baharakmv21.blogsky.com

عکس هدر وبلاگتون خیلی عجیبه. این کوهها شبیه کوههای منطقه ایه که من تدریس داشتم. دودانگه. میدونید که علم کوه بهترین دیوار برای سنگ نوردای ایرانیه. البته علم کوه آمله. ولی همه شون مربوط به رشته کوه البرزن. اگه لطف کنید بگید کجاست ممنون میشم.

سلام
یادی از ما کردید

عکسش رو یکی از دوستانم فرستاده
ولی با توجه به تراکم درخت ها و نوع درختان،احتتمالا اروپا یا آمریکای شمالی هستش

پرچونه سه‌شنبه 4 بهمن 1390 ساعت 21:58

مبارکا باشه ... سر و شکل عوض کردین ...چه خوشگل شده

من باور میکنم
من خودم کلافم ... داغونم ...بودم
الان زدم به دل کوه و دمن ... کارهای مورد علاقم و کله شقی و همچنین بی خیالی
باور کن جواب میده ...برا من آنی جواب داد
کارهای نیمه کارتو تموم کن ... اینم برا آرامش جواب میده
بعد اگه جواب گرفتی ، حق ویزیت فراموش نشه

اینا را می دانـــــــــــُــم،کارم پیش نمی شو !

نگارنده چهارشنبه 5 بهمن 1390 ساعت 01:59 http://30youngwoman.blogsky.com

سلام... بهانه از کافه نادری بهتر؟ البته پیشنهادات رها از چارچوب هم بد نیست ... آقا ما هم پایه هستیم البته نه به خاطر کلافگی ..به خاطر همراهی

آن که اجابت شد آبجی،شما بگو مصاحبه رو چیکار کردی؟

منیره جمعه 7 بهمن 1390 ساعت 00:18 http://rishi.persianblog.ir/

یعنی اگه من قهرم بشم باهات .. تو مسیر دویدنات یه سر نمیای پیشم بچه ؟
جانت ساق

میام مادر،سر راهم هم دسته گل می چینم میبارم (پول نداریم که دسته گل بخریم !)

یک لیلی یکشنبه 9 بهمن 1390 ساعت 08:50

سلام
شما سالمید و می تونید بدوید و شناکنید و کوه نوردی و ...
خدا رو شکر باید کرد هزار بار

حرف حساب جواب نداره،می دونی من خیلی روی این قضیه حساسم.روی سلامتی و بعضی وقت ها فکر می کنم که چطور یه بیماری کوچیک می تونه همه مشکلات رو به محاق فراموشی بسپاره

منیره دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 02:26 http://rishi.persianblog.ir/

محمدرضااا ! دیگه حالا خودتو نخور دیگه !
بابا تا زنده ایم اگه همش به مرگ فکر کنیم وقتی مردیم کسی بهمون اجازه میده به زندگی فک کنیم ؟
حالا ما که نمیدونیم چطوری میریم .. تا هستی آرام جانها هستی عزیز دل . آرمشون کن ! خودتم آروم پسر خوب .

مادرم خوبم الان من به جان خودم.یعنی باور کن شاید از خودت هم الان سر حال تر باشم.می تونی امتحان کنی !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد